Monday 9 September 2013

Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Mietin hetken vaikka mitä megahienoja ensimmäisiä sanoja, mutta ehkä tämä on paras tapa aloittaa uus blogi.

Ensin jotain musta, mä oon reilu parikymppinen nuori nainen (...) PK-seudulta

Katsoin eilen How I met your motheria ja toi otsikon lause pomppas aika hyvin esiin kun ajattelin omaa elämäntilannetta. Mulla on aina ollut tapana suunnitella kaikkea tekemääni tosi tarkkaan, mut sit aina joku osa on mennyt perseelleen ja sitten yrittäminen on ollut aina vaikeempaa.

Tänä vuonna kävi toisin, muutamankin asian suhteen.

Mun huono parisuhde päättyi alkuvuodesta ja tapasin sen jälkeen toisen miehen. Miehen, jota mun ei pitänyt nähdä enää muutaman päivän jälkeen, etäisyyden takia, mutta joka vielä tänäkin päivänä, puolen vuoden jälkeenkin, on osa mun päivittäistä elämää. Nyt vielä ihan fyysisesti. Mitään toiveita kaukosuhteesta en tosin elättele, sillä oon sen verran realisti. Nähdään sitten ajan kanssa, että onko mitään fiiliksiä mannerten vaihduttua olemassakaan, ja jos on, miten tilanne sitten jatkuu.
Parin päivän kuluttua lentää tuo mies takaisin kotimaahansa ja mulla tulee olemaan kova paikka opetella olemaan taas sinkkuna ja yksin. Mutta juuri kun taas kerran tätä murehdin, tipahti mun sähköpostiin yks mahtavimpia sähköposteja ikinä.

Mulla on yliopistopaikka Englannissa.

Nyt se on 100% varmaa ja mulla on vuosi aika järjestää kaikki asiat ensi vuotta varten. Mä en ole hetkeen näin iloinen ollutkaan! Ja siihen mä yritän täällä bloginkin puolella pyrkiä. Tuun varmasti aika paljon keskittymään tulevaan elämään Lontoossa ja koitan saada avattua esimerkiksi tota hakuprosessia täällä muille kiinnostuneille. Sitä ennen kuitenkin tässä on aika tarkalleen vuosi aikaa seurata mun elämää täällä muualla! Katsotaan mihin suuntaan tää lähtee!

Tervetuloa mukaan!

Ps. kommenttia blogin ulkoasusta, luettavuudesta yms. saa ja pitääkin heittää :)

No comments: